Виконати завдання в зошиті с. 56-57.
Матем. Знаходження значень виразів зі змінною.Розв'язування задач.Виконати вправи 1012,1013 с. 147.
Читання.Читання вголос.(підготовка до діагностичної роботи).
Орієнтовні показники темпу читання 2 кл. І семестр –
35-45сл/хв., ІІ семестр – 50-60 сл/хв.
Чого синичка повеселішала
Рано-вранці синичка прокинулась, поглянула з високого 7
ясеня на
снігові кучугури, на заячі сліди біля старого
16
пенька.
І раптом… дзвінко заспівала й здивувалася:
23
-
Чого мені
весело? Адже дерева ще чорні,
навіть 31
торішнього
листячка нема!
34
Пташка випурхнула з дупла й полетіла до знайомої 42
горобини, де
є ще ягоди. Вночі вітер позбивав їх з гілок 53
і тепер вони
червоними жаринками горіли на снігу.
61
Синичка поснідала і знову заспівала…
66
-
Чого мені
так весело сьогодні? Треба спитати кого - 74
небудь!
75
І вона полетіла на галявину. Там був справжній
83
пташиний
базар. Усі дзвінко щебетали, свистіли,
89
тьохкали й кружляли над чорною смужкою посеред
96
білого
снігу.
98
Синичка глянула на смужку й зраділа:
104
-
Тепер я
знаю, чого мені весело! Сьогодні сонечко 112
піднялося
вище, і народилася проталинка. Незабаром
118
весна все
заквітчає!
121
Синичка полинула в небо й заспівала найкращу пісеньку.
(129
слів)
За
Юрієм Ярмишем
1.
Коли прокинулась синичка?
2.
Що здивувало пташину?
3.
Чим поснідала синичка?
4.
Про що вирішила спитати пташка у кого-небудь?
5.
Куди вона полетіла?
6.
Що викликало радість у синички?
7.
Про що свідчила проталина?
1. Чому
раділа синичка?
2. Що
свідчить про те, що надворі зима?
3. Що
свідчить про наближення весни?
4. До
якого жанру належить твір?
5. Як автор описав ягідки горобини?
6. Який рядочок твору передає головну думку твору?
Немає коментарів:
Дописати коментар