1. укрмова. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. Виконати усно вправу 1 с.122, письмово вправу 2 с.123.
2. матем. Повторити табличку множення на 6. Виконати вправу 778, роз'язати задачу 779,с. 116
3. читання. Діагностична робота: робота з літературним твором.
Робота з літературним твором (письмово)
Добре слово
В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п’ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров’яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям, і хвороба втече в ліси й на болота».
Оля їла мед у стільниках і солодке коров’яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.
Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:
- Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.
Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.
Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:
- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров’ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові. Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.
- Ось чого не вистачало Олі,— сказав дід Опанас. - Доброго слова.
(266 слів)
Василь Сухомлинський
Виконай завдання.
І. Вибери правильну відповідь
- У якому розділі книги можна помістити прочитаний твір?
А) Світ дитинства в поезії та прозі
Б) Світ моєї країни
В) Моя сім’я, моя родина
2. До якого жанру належить прочитаний твір?
А) казка
Б) оповідання
В) вірш
- Що трапилося з маленькою Олею?
А) захворіла
Б) пішла до школи
В) пішла до дитячого садочка
- Що радили родичі?
А) більше читати
Б) більше спати
В) добре харчуватися
- Хто допоміг Олі одужати?
А) дідусь Опанас
Б) прабабуся Надія
В) Олині тітки
ІІ. Дай відповідь
- Запиши, чого не вистачало Олі.
ІІІ. Встанови послідовність
- Установи послідовність подій у творі. Упиши відповідні числа.
У хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія.
В однієї жінки була маленька донька Оля.
До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі.
Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.
IV. Дай розгорнуту відповідь
- Запиши головну думку твору.
5. фізкульт. Загальнорозвивальні вправи. Вправи з м'ячем. Зупинка м'яча , що котиться. Рухливі ігри.
Немає коментарів:
Дописати коментар